21º Festival Internacional de Cinema

Santiago de compostela 1-6 Out

Últimas noticias

21º Curtocircuíto

Dende hai unha década, a campaña visual do festival tivo como leitmotiv os lugares remotos e os territorios por descubrir. A xungla, o deserto, o cosmos, as zonas volcánicas ou mundos de fantasía… Todos eles foron unha metáfora do espírito explorador que desde os seus inicios guiou a Curtocircuíto: investigar, descubrir e mostrar o talento emerxente e as novas linguaxes, xa non só cinematográficas senón audiovisuais. 

En 2024, as profundidades oceánicas serán a nosa zona de exploración. A campaña visual, desenvolta entre o deseñador vasco Iñaki López Allende (eenyakee) e a dirección artística do festival, propón un achegamento a medio camiño entre o cientificismo e a poesía; un crossover estético entre a investigación oceanográfica e a ciencia-ficción. 

A investigadora e antropóloga social Valeria Mata (México, 1992) escribiu para Curtocircuíto unha preciosa reflexión sobre profundidades oceánicas e reunións abisais. Podes lelo aquí.
Updates
todos los updates

Secciones

Curtocircuíto x Cineclube de Compostela

Novedad
Sección Paralela

Un ano máis o festival proponse seguir recuperando o patrimonio cinematográfico amateur galego. Tras a Carta Branca concedida e Ezequiel Méndez en 2018; a estrea dos filmes de Eugenio Granell; a recuperación da faceta de realizador de Vidal Bolaño ou a rehabilitación dos materiais do Grupo Lupa a través da figura de Euloxio Ruibal, en 2024 o festival propón darlle visibilidade á labor do Equipo 64. Gonzalo Anaya, Enrique Banet e o propio Ezequiel Méndez (responsable do mítico Cine-Club Universitario) fundaron e codirixiron dende Equipo 64 os seguintes documentais en 16 mm con patrocinio da Caja de Ahorros de Santiago: El Camino de Santiago; Malpica; Cuatro plazas, El Pórtico de Compostela or Compostela. Tamén elaborouse un guión titulado Castelao que non chegou a producirse pola disolución del equipo. Así como varios guións inéditos están hoxe depositados na Filmoteca de Galicia. En 1964, Anaya, Banet e Méndez, cunha cámara cinematográfica portátil, unha boa dose de inexperiencia e determinación sen límites fixeron unha viaxe inesquecible a Roncesvalles para filmar ós peregrinos; conseguiron montar un andamio diante do Pórtico da Gloria (cedido polo Cine Metropol despois de ser utilizado para instalar unha pantalla de formato Todd-AO) e mergulláronse no corazón da Costa da Morte. As copias destes filmes están depositadas na Filmoteca de Galicia e levan sen ser proxectadas publicamente en Compostela máis de 50 anos.

Programación - Live AV

Catálogo de películas 2024